EXTRAvestiging is gemaakt door bakkers voor bakkers en al 10 jaar toonaangevend in de Nederlandse bakkerijsector. Uiteraard doen we ons best om de software zo goed en foutloos mogelijk te maken maar soms kan het zijn dat u ondersteuning nodig heeft. De support voor EXTRAvestiging wordt door Marti-Orbak uitgevoerd.
Hoe kunt u ons bereiken?
U kunt ons op de volgende manieren bereiken:
Stuur een email naar helpdesk@marti-orbak.nl
Kijk op de ‘veelgestelde vragen‘ en ‘oplossingen database‘
Bel ons op 0174-638690
Bel de storingsdienst (buiten kantooruren, storingsdienst abonnement verplicht)
Servicecontract
Voor het gebruiken van EXTRAvestiging dient u een licentieovereenkomst en servicecontract af te sluiten. Het servicecontract geeft u recht op de volgende zaken:
- Het goed functioneren van uw EXTRAvestiging software
- Onbeperkte ondersteuning van de Marti-Orbak helpdesk
- Algemene verbeteringen van uw EXTRAvestiging software (die van belang zijn voor alle gebruikers)
- Kleine software / layout verbeteringen die minder dan 30 minuten tijd vergen
- Updates van EXTRAvestiging om in lijn te blijven met verbeterde technologie of regelgeving
Het servicecontract omvat niet:
- Het ontwikkelen van specifieke functionaliteit voor een individuele gebruiker of groep gebruikers
- Het updaten van een layout / styling / huisstijl wanneer de layout meer dan 2 maanden oud is
- Software / layout verbeteringen die meer dan 30 minuten tijd vergen
- Het upgraden van een EV webshop naar Bootstrap
- Het integreren van een EV webshop binnen WordPress of andere CMS
- Het gebruik van nieuw ontwikkelde modules die als uitbreiding van EXTRAvestiging aangeboden worden
In deze gevallen zal EXTRAvestiging aangeven dat er kosten verbonden zijn en zult u een factuur ontvangen voor onze werkzaamheden.